sobota, 16 stycznia 2016

Wiara

"Człowiek jest wielki nie przez to co posiada, lecz przez to kim jest, nie przez to co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi" - Karol Wojtyła (Jan Paweł II)
Karol Wojtyła, Polak, który został papieżem. Jego proces beatyfikacyjny był najkrótszym w historii Kościoła rzymskokatolickiego. Człowiek wspaniały, miłowany przez wielu. Wielu dał możliwość nawrócenia się. Był wyjątkowym papieżem. Wyjątkowo miłosiernym, kochającym i mądrym. Uwielbiał wychodzić do ludzi, rozmawiać z nimi. Naprawdę cudowny człowiek. Głosił moc wiary. Wiary, której powinniśmy zawierzyć wszystko. Wiara w moim życiu? Zawsze była. Jestem dumną chrześcijanką. Nigdy nie miałam problemu, aby ubrać się i iść do Kościoła, czy też pomodlić się rano, wieczorem czy przy posiłku. Dużo zawdzięczam Bogu. On tchnął we mnie duszę, dzięki której jestem kim jestem. Dla mnie Bóg zawsze był, jest i będzie moim prawdziwym najlepszym przyjacielem. Zawsze przy mnie był, wybacza mi moje błędy, nigdy ode mnie nie odstąpi, chyba,że sama będę chciała to zrobić, w co wątpię... Po prostu Go kocham. Nie rozumiem tych konfliktów na tle religijnym. Ważne jest to, że ludzie wierzą, że mają swoje przekonania i zawierzają swojemu Bogu.

"Ważne jest to, że komuś bezgranicznie ufasz, a nie to, czy Twoja wiara stanowi większy odsetek w religiach świata"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz